Eksamensforberedelse

Det er umuligt at få optaget en video med de 10 øvelser, som vi skal indsende som en del af eksamen. De få timer, der har været med godt vejr det sidste lange stykke tid, har jeg været optaget af andre ting – som f.eks. arbejde :-\

Mens jeg venter på godt vejr i dagtimerne, kan jeg arbejde med det teoretiske og spekulere over, om jeg skal vælge titlen Hestevelfærdsrådgiver eller Hestetræningskonsulent. Jeg synes ikke, at nogen af dem er dækkende for indholdet i uddannelsen. På Uddannelsescentret har de længe ment, at titlen som Hestevelfærdskonsulent har været klodset. Derfor har de ændret navnet til det andet. Jeg er i vildrede!

Eksamen er på lørdag, så jeg må tilbage til teorien og mine huske kort.

image

Skriv kommentar

