Bog: DEN SMIDIGE HEST

Endelig kom den. Det tog også alt for mange dage.

Jeg blev helt forundret over, at den ikke var større! Havde regnet med en noget tykkere og større bog. Så jeg blev faktisk lidt skuffet. 

Men så bladrede jeg i den og der er QR koder, som du bare skanner med din QR skanner på mobiltelefonen og så bliver du ført til YouTube, hvor øvelsen bliver vist og forklaret på video. Og så var jeg pludselig ikke så skuffet mere.

Bogen er trykt på tykt, glat papir, der gør, at den ikke er så skrøbelig at have med i stalden og den har spiralryg, så det er nemt at have den slået op på en side. Størrelsen gør, at den er nem at have med rundt. Det er ret gennemtænkt, synes jeg.

Der er nogle indledende afsnit om anatomi og  17 øvelser, hvoraf de fleste har QR koder.

Charlotte Beck Ascanius: Den smidige hest – Styrk din ridning med smidiggørende øvelser til din hest. EgoLibris 2015.

Categories Bog

Skriv kommentar

